Festiwale to najlepsza przestrzeń dla dyskusji, a streaming wcale nie jest taki zły - Max Linz w cyklu 9 pytań do... przygotowanym przez Papaya.Rocks.
To opowieść o nauce i sile obrazu w czasach neoliberalnej kontroli i polityki oszczędności. O strachu i nadziei.
Największym wyzwaniem był sam proces kręcenia filmu przez około pół roku - z wykorzystaniem różnych sposobów produkcji - oraz znalezienie odpowiedniego tonu na etapie edycji - tak, aby pasował do komedii dialektycznej.
Zrobię to w następnym filmie.
Często jest to grupa osób, która w warunkach pozafestiwalowych czułaby się w kinie osamotniona.
Dzieci umarłych autorstwa Kelly Copper i Pavola Liska oraz El Río de Oro Paulo Rochy, które widziałem na festiwalu BAFICI w Buenos Aires.
Kino, które jest sztuką filmową, świadomie łączącą obraz i dźwięk z dbałością o zdjęcia.
Jest wielu autorów, których dzieła szczerze podziwiam. To przedstawiciele zarówno Francuskiej Nowej Fali, Neuer Deutscher Film, ale też twórcy klasycznych filmów hollywoodzkich, kina światowego lat 90. i kolejnej dekady.
Nie.
Ostatnio ukończyłem scenariusz do komedii opowiadającej o systemie sprawiedliwości.
* * *
Spotkania z reżyserem: 31.07, godz. 19:00 i 1.08, godz. 16:00 (po seansie filmu).