Spowiedź burżuazyjnego psa, bezrobotnego reżysera hipsterlewicy, o tym, jak rewolucyjny zapał, udręka fizycznej pracy i nieszczęśliwa miłość doprowadziły go do przemiany w czworonoga (obdarzonego filozoficznym zacięciem). Julian, ironiczne grany przez samego Radlmaiera, nieszczęśliwie zakochuje się w koleżance. By zdobyć względy dziewczyny, ucieka się do najbardziej wyświechtanej formy podrywu i proponuje jej rolę w filmie. Ku jego zdumieniu okazuje się, że serce jego wybranki nie tylko bije po lewej stronie, ale ta w imię rewolucyjnych ideałów jest skłonna pojechać z nim do gospodarstwa rolnego, do pracy finansowanej przez państwo. W zasadzie nie można by sobie wyobrazić lepszej scenerii dla komunistycznej baśni, którą w założeniu ma być film Juliana. Właściwie jednym problemem jest zderzenie z pracującymi na farmie proletariuszami. Groteskowa komedia Radlmaiera jest ironicznym głosem w dyskusji o sztuce politycznej i jej przydatności jako narzędzia zmiany społecznej. Wizualnie nawiązuje do teatralnych filmów Wernera Schroetera z ukłonem w stronę Rosselliniego i włoskiego neorealizmu.
Urodzony w 1984 roku w Niemczech. Studiował historię sztuki i filmoznawstwo w Berlinie i Paryżu. Był asystentem Wernera Schroetera. Pracował również jako montażysta oraz tłumacz. Przełożył prace krytyczno-filmowe francuskiego filozofa Jacquesa Rancière'a. O swoich filmach mówi, że są sprzeciwem wobec panujących stylistycznych norm. Twierdzi również, że niemieccy filmowcy są przeciwni idei "filmu jako języka", którego celem jest ukrycie głupoty mainstreamu.
2010 The Tramp (short)
2011 Der Aufstand der Plebejer (short)
2013 Ein Gespenst geht um in Europa (short)
2014 Ein proletarisches Wintermärchen
2017 Samokrytyka burżuazyjnego psa / Selbstkritik eines buergerlichen Hundes / Selfcriticism of a bourgeois dog