Ivana (Ivana Vojinović), Clara (Clara Casagrande) i Marina (Marina Komsić) mijają się na ulicach Sarajewa. Dzieli je pochodzenie i status, łączy młody wiek i nadzieja na odmianę losu. Ivana pracuje w restauracji – sama utrzymuje chorą matkę. Marzy o wyjeździe do Ameryki, a jej fantazje stają się bliższe rzeczywistości, gdy poznaje w barze przystojnego Teksańczyka. Clara jest Brazylijką. Wyśniła sobie Bośnię jako miejsce, gdzie wreszcie będzie mogła żyć tak, jak chce. Kiedy na dziedzińcu starego meczetu słucha głosu muezzina, nie wie jeszcze, że to zapowiedź jej zderzenia z patriarchalnym, konserwatywnym obliczem Sarajewa. Marina żegna wyjeżdżającą do Szwecji przyjaciółkę, rozstając się przy okazji ze swoją nadzieją na miłość. O tym, że jest lesbijką, nie może powiedzieć nawet najbliższym. Statyczne kadry podkreślają niemożność ruchu i zmiany. W tak sportretowanej przez Sergia Floresa Thoriję Bośni (poznał ją jako student Film Factory, szkoły założonej przez Bélę Tarra) odbija się jego rodzinny Meksyk: i tu rządzi patriarchat, i tu żyje się ciężko, i stąd każdy chce uciec. W końcu i tu, i tu kształt snom nadają meksykańskie telenowele.
Urodzony w 1987 roku meksykański reżyser, scenarzysta, operator. Absolwent Film Factory w Sarajewie, szkoły filmowej założonej przez Bélę Tarra. To tu powstał jego Bosnian Dream (2015), uznany za najlepszy film krótkometrażowy na festiwalu w Morelii. Reżyser rozwinął szkolny projekt w pełnometrażowe Trzy kobiety, współprodukowane nie tylko przez Film Factory, ale również przez Michela Franco, twórcę Pragnienia miłości, Opiekuna i Córek Abril, które także znalazły się w programie festiwalu.
2014 Tuga (short)
2015 Bosnian Dream (short)
2016 Trzy kobiety / 3 Zene or (Waking Up From My Bosnian Dream) / 3 Women or (waking up from my Bosnian Dream)