Samochód sunie przez ciemność, wreszcie zatrzymuje się i wysiada z niego dziewczyna, która pospiesznym, nerwowym krokiem idzie w stronę znajdującego się nieopodal szpitala. Podobno padła ofiarą gwałtu. Krwawi i musi być operowana. Niebawem na miejsce przybywa jej brat, a przynajmniej ktoś, kto udaje, że nim jest. Cała sprawa wydaje się trochę podejrzana. Niebawem bohaterowie uciekają ze szpitala i udają się do następnego, gdzie podają inną wersję wydarzeń: są świeżo upieczonym małżeństwem, ich noc poślubna przyjęła nieoczekiwany i drastyczny obrót. To też nie jest do końca prawda. Owszem, mają za sobą pierwszy raz, ale nie są mężem i żoną - z tego powodu będą długo błąkać się po mieście, aby uzyskać fachową pomoc. Intensywna, obyczajowa historia Aliego Asgariego zostaje tutaj opowiedziana z właściwą thrillerom intensywnością.
Les Arcs European FF 2017 – Nagroda Cineuropy; Singapore IFF 2017 – najlepszy film azjatycki, najlepsza aktorka
Urodził się w 1982 roku w Teheranie. Ukończył studia filmowe we Włoszech. Ponadto jest absolwentem warsztatów Berlinale Talent Campus 2013. Na początku swojej reżyserskiej kariery zrealizował kilka krótkometrażówek, które były pokazywane na festiwalach na całym świecie i zdobyły wiele nagród. Zniknięcie to jego debiut.
2012 Barbie (short)
2013 Bishtar az do saat / More Than Two Hours (short)
2015 La douleur (short)
2016 Cisza / Il silenzio / The Silence (short, co-dir.)
2017 Zniknięcie / Napadid shodan / Disappearance