Filmowy debiut znanej fotografki i artystki wideo z Teheranu. Trzy kobiety toczą rozmowy, podczas których najczęściej powracającym tematem jest miłość. Czy można należeć do drugiej osoby? Czy małżeństwo nie jest iluzją, w którą wszyscy próbujemy wierzyć? W ich wypowiedziach suche fakty przeplatają się z metaforami. Poszczególne kwestie ulegają zapętleniu, zmieniając się w obsesyjne, fascynujące mantry. Warstwa tekstowa Leczenia kanałowego stopniowo układa się w coś przywołującego na myśl prozę poetycką. Równie niestandardowa jest tutaj warstwa wizualna. Film składa się w większości z czarno-białych, pedantycznie zakomponowanych ujęć, na których posągowe bohaterki zwykle są pokazywane en face. Nie brakuje tutaj też surrealistycznych akcentów, a z ostentacyjnie wysublimowanymi partiami kontrastują szorstkie, quasi-dokumentalne wstawki.
Urodziła się w 1980 w roku w Teheranie. Uczyła się w Iranian Youth Cinema Society. Ponadto brała udział w warsztatach filmowych Abbasa Kiarostamiego. Zrealizowała niemałą liczbę wideo i krótkich filmów, które były pokazywane na całym świecie; jej wideo A Dowry for Mahrou zostało nabyte przez muzeum Tate Modern w Londynie. Leczenie kanałowe to jej debiut. Jest też malarką.
2013 Leczenie kanałowe / Root Canal
2017 Treadmill