Życie jak w grach wideo. Neobarokowa dzikość serca. Miłość, która wszystko wybaczy. Slogan Przyszłość jest kobietą zyskuje zupełnie nowe, radykalne znaczenie w dystopijnej opowieści o zagubionych chłopcach i ich przybranej matce. Piękna Aomi Muyock (pamiętamy ją z Love Gaspara Noé), tytułowa Jessica, opiekuje się grupą nastoletnich sierot. Razem tworzą coś pomiędzy rodziną zastępczą a militarystyczną bojówką. Ich celem jest przetrwanie w nieprzyjaznych warunkach otaczającego świata. Z tym że raz będą musieli nauczyć się poprawnie zachowywać na przyjęciu, a innym razem ratować kolegę przed atakiem dronów. Sceny pozornie codzienne płynnie przechodzą w senne koszmary, a bohaterowie balansują na krawędzi szaleństwa, gotowi osunąć się w otchłań. Debiut Caroline Poggi i Jonathana Vinela pokazuje świat niedalekiej przyszłości, pozbawiony wszelkich relacji międzyludzkich. Dominującym stanem jest tu samotność wyrażona w serii poetyckich i nieodgadnionych obrazów, budujących ten emo-film o potężnej sile rażenia.
IndieLisboa 2019 – Specialna Nagroda Jury
Caroline Poggi (ur. 1990 w Ajaccio) studiowała na uniwersytetach w Paryżu i na Korsyce. Jonathan Vinel (ur. 1988 w Tuluzie) studiował montaż na La Femis. Osobno zrobili kilka filmów krótkometrażowych, by w końcu stać się reżyserską parą. Ich wspólny krótki film As Long as Shotguns Remain otrzymał w 2014 roku Złotego Niedźwiedzia na Berlinale. Jessica Forever jest ich pełnometrażowym debiutem.
2014 Tant qu’il nous reste des fusils à pompe / As Long As Shotguns Remain (short)
2018 Jessica Forever