Seks jako narzędzie do zabijania, jako owoc o smaku ulgi, jako odmowa czucia czegokolwiek. Nie wierzysz w piekło? Opowie ci o nim Antoine d’Agata, legendarny fotograf Magnum Photos, ten film niczym Hieronim Bosch swoje płótna. Monumentalny 4-godzinny dokument z życia pracowniczek i pracowników seksualnych nie pozostawia wątpliwości, w jakim narkotykowo-erotycznym transie żyje dziś duża część ludzkości. d’Agata tworzy niebezpiecznie estetyzujące obrazy, które nawiedzają nas i przerażają niczym piękne duchy. Jednocześnie White Noise jest namysłem nad tym, czym może – albo powinna – być fotografia, i włącza refleksję nad istotą medium w portret ekstremalnego bólu i rozkoszy, cielesnej niewoli. Ten seans spirytystyczny wypełniają monologi prostytutek obu płci z Kambodży, Ukrainy, Filipin czy Stanów Zjednoczonych. Schwytani w sieć koszmaru, wyjdziemy z kina odmienieni – jak na powierzchnię nowej planety.
Uczeń Nan Goldin I Larry’ego Clarke’a, fotograf agencji Magnum, reżyser wizyjnych dokumentów. Sam stał się bohaterem filmu The Cambodian Room. Situations with Antoine d’Agata (2009) Tommaso Luseny i Giuseppe Schillaciego. Jego filmy Aka Ana (2008), Atlas (2013) i najnowszy White Noise zgłębiają sytuację pracowników seksualnych na całym świecie. Szczególnie ważne dla niego jest Phnom Penh, gdzie cierpienie, lęk i rozkosz zlewają się w fotogeniczną truciznę.
2005 El Cielo del Muerto (short)
2008 Aka Ana
2013 Atlas
2018 White Noise