Zainspirowany słynnym manifestem Dogma 95 postulującym gruntowne „oczyszczenie” kina, podpisanym w 1995 roku w Kopenhadze m.in. przez Thomasa Vinterberga i Larsa von Triera, norweski reżyser Paul Tunge po raz kolejny stawia na minimalizm. Ograniczył liczbę osób na planie do siebie oraz dwojga aktorów, którzy wcześniej pojawili się w jego dramacie Fountain of Youth. Przyglądając się związkowi ekranowej pary, zupełnie nie zważa na chronologiczny porządek. To odizolowani od reszty świata ludzie, którzy żyją w chłodnym, przemyślanym aż po najmniejszy designerski detal domu. Gdy przysłuchujemy się ich rozmowom – o mediach społecznościowych, czerwonym mięsie czy nowych serialach, brzmiącym aż nazbyt znajomo – trudno czasem domyślić się, czy to jeszcze romantyczne początki, czy może już zapowiedź rozstania. Także dlatego, że najwyraźniej nie wiedzą tego także sami bohaterowie. Zadający sobie na oślep coraz celniejsze ciosy.
Norweski reżyser i scenarzysta urodzony w 1983 roku. Na swoim koncie ma takie niskobudżetowe dramaty jak Demning, Fountain of Youth oraz tegoroczny Du, w którym z pomocą grających główne role Marii Grazii Di Meo i Jørgena Hausberga Nilsena przyglądał się skomplikowanej relacji dwojga ludzi. Jednocześnie odpowiadał także za montaż, zdjęcia i produkcję. Jako asystent reżysera pracował m.in. nad obsypanym nagrodami Oslo, 31 sierpnia Joachima Triera czy Z natury Ole Giævera i Marte Vold.
2015 Demning
2017 Fountain of Youth
2018 Bauta (doc. short)
2018 Odda
2019 Du