Morderstwo w Buenos Aires na początku XXI wieku. Carri próbuje naświetlić jego przyczyny, ale tak naprawdę sami będziemy musieli się ich domyślić. Przyszły sprawca zbrodni, bezrobotny Rubén, wciąż mieszka z rodzicami, choć niespecjalnie się z nimi dogaduje. Spotyka się z Susaną, która widuje też innych mężczyzn. Jego ofiarą stanie się Roberto, jeden z klientów Susany, biznesmen prowadzący firmę ze swoim szwagrem Ricardo. Ciąg zbiegów okoliczności sprawi, że przetną się ich ścieżki, a tym samym dojdzie do spotkania dwóch klas społecznych w podzielonej Argentynie. Od początku wiadomo, że nic dobrego z tego nie wyniknie. Nakręcony w czerni i bieli pełnometrażowy debiut Albertiny Carri, który argentyńska reżyserka napisała, wyreżyserowała i wyprodukowała, pokazywany był na festiwalach w Rotterdamie, Londynie i Wiedniu. Enigmatyczny film, charakteryzujący się zimną obserwacją, brechtowskim dystansem, ale i nieoczywistym poczuciem humoru, stał się klasycznym już przykładem niezależnego ducha w argentyńskim kinie wczesnych lat dwutysięcznych.
Jedna z najważniejszych osobowości Nowego Kina Argentyńskiego. Urodziła się w 1973 roku w Buenos Aires. Nakręcony przez nią w wieku 25 lat debiut Nie wracam do domu pokazano na festiwalach w Rotterdamie, Londynie i Wiedniu. Interesuje się animacją, co widać w krótkometrażowej Aurorze i wyróżnionej dwukrotnie Nagrodą FIPRESCI Złości. Carri – reżyserka, scenarzystka, producentka i artystka wizualna – sięga po rozmaite gatunki filmowe, by rozsadzić je własną inwencją.
2000 Nie wracam do domu / No quiero volver a casa / I Won’t Go Back Home
2003 Los rubios / The Blonds
2005 Bliźnięta / Géminis / Geminis
2008 Złość / La rabia / Anger
2018 Córki ognia / Las hijas del fuego / The Daughters of Fire