Polski Instytut Sztuki Filmowej oraz MFF Nowe Horyzonty zapraszają do udziału w programie New Horizons’ Polish Days Goes to Cannes na targach Marché du Film podczas 74. MFF w Cannes.
W ramach współpracy Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej i Stowarzyszenia Nowe Horyzonty, Międzynarodowy Festiwal Filmowy Nowe Horyzonty po raz piąty znalazł się wśród kilku wybranych imprez filmowych z całego świata, które zaprezentują filmy na etapie produkcji w prestiżowym programie The Goes to Cannes podczas największych targów filmowych Marché du Film na 74. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Cannes, które odbędą się w dniach 6 – 15 lipca.
The Goes to Cannes to program, do którego zapraszane są najważniejsze festiwale, aby przedstawić zagranicznej branży wybrane przez siebie filmy, które nie mają jeszcze agentów sprzedaży, dystrybutorów, czy wyznaczonej premiery festiwalowej.
Polski Instytut Sztuki Filmowej oraz MFF Nowe Horyzonty ogłaszają nabór pełnometrażowych filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych, które spełniają kryteria:
- są na etapie produkcji lub postprodukcji
- do czasu pokazów w lipcu nie będą mieć agenta sprzedaży
Projekty (tytuł filmu, etap produkcji, synopsis, wybrany fotos, obsada, producent, jeśli to możliwe na tym etapie - link do materiałów filmowych) należy zgłaszać do Weroniki Czołnowskiej na adres: weronika.czolnowska@snh.org.pl do 12 maja.
Organizatorzy poinformują o wyborze filmów do 19 maja.
Zamknięty pokaz New Horizons’ Polish Days Goes to Cannes odbędzie się wyłącznie dla przedstawicieli międzynarodowej branży filmowej (selekcjonerów festiwalowych, agentów sprzedaży, dystrybutorów, producentów, etc.) 9 lipca podczas 74. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes.
Więcej informacji:
www.marchedufilm.com
Polish Days odbędą się w dniach 15 – 17 sierpnia podczas 21. edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty (12 – 22 sierpnia 2021).
Polish Days to najważniejsze wydarzenie branżowe MFF Nowe Horyzonty, współorganizowane przez Polski Instytut Sztuki Filmowej. Przedstawiciele branży filmowej z całego świata (m.in. agenci sprzedaży, dystrybutorzy, selekcjonerzy festiwali filmowych, producenci) na zamkniętych pokazach poznają najnowsze kino polskie na każdym etapie produkcji: oglądają gotowe filmy i fragmenty filmów w fazie postprodukcji oraz uczestniczą w prezentacjach projektów w developmencie. To znakomita możliwość dla producentów i twórców polskich filmów na promocję ich projektów, zaplanowanie strategii festiwalowej filmów oraz znalezienie zagranicznych partnerów (agentów sprzedaży, koproducentów, dystrybutorów).
Nabór na Polish Days trwa do 11 czerwca.